مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 02:452021-06-14فناوري

دعوای مخابرات و وزارت ارتباطات و دودی که به چشم کاربر اینترنت می رود


همین اتفاق هم باعث شد شرکت مخابرات ایران به این مساله واکنش نشان دهد.

اگرچه تا پیش از این مخابرات ایران بارها عنوان کرده بود که این شرکت منابع لازم را برای سرمایه گذاری ندارد و تا زمانی که منابع وجود نداشته باشد، توسعه هم به سختی انجام می شود و حاکمیت باید شرکتی را که مهمترین شرکت حوزه ارتباطات در کشور است، حمایت کند تا توسعه های لازم با توجه به نیازهای روزمره مشتریان انجام شود، این بار در بیانیه ای در واکنش به اظهارات وزیر، از شفاف سازی سخن گفت.

شرکت مخابرات در بیانیه اش اینطور مطرح کرده که در این سال ها یکی از بزرگترین موانع توسعه پهن باند در کشور، انحصار ارائه اینترنت از سوی وزارت ارتباطات بوده و هست.

به کارگیری درگاههای غیرمعمول توزیع اینترنت، بلای جان اپراتورها شده که در آخر هم، دود این کم کاری ها در عدم ارائه مطلوب اینترنت خانگی به چشم مردم رفته است.

اینکه اشتباهاتی در خصوصی سازی مخابرات در سال 1388 انجام گرفته یا خیر، وزیر ارتباطات چگونه می تواند این اشتباهات را اصلاح کند، شرکت مخابرات ایران که به اذعان خود بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت های ارتباطی در ایران است و طبق قانون از یک شرکت دولتی به خصوصی تبدیل شده، چطور با چالش هایی که درصورت تصویب قانونی این لایحه با آن روبه رو می شود، از دعواهای چند ساله و به ویژه یک سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوای مخابرات و وزارت ارتباطات و دودی که به چشم کاربر اینترنت می رود

دعوای مخابرات و وزارت ارتباطات و دودی که به چشم کاربر اینترنت می رود