مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 19:302021-06-14سياسي

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی اندیشیده شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد آذری در حاشیه سفر به مشهد با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری الکترونیکی انتخابات، به تمهیدات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، محمدجواد آذری در حاشیه سفر به مشهد با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری الکترونیکی انتخابات، به تمهیدات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا، قبل از برپایی انتخابات برنامه ریزی لازم برای استفاده از فضای مجازی برای تبلیغات در کنار صداوسیما و سایر رسانه ها انجام گرفته است.

وی با بیان این که 7 میلیون نفر بسته اینترنت 7 گیگابایتی دریافت کردند، اضافه کرد: برخی بسته های ویژه نیز برای نامزدها فراهم شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: شبکه ارتباطی برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد و برای جلوگیری از اختلال، تمام اقدامات نگهداری و توسعه که احتمال ایجاد اختلال در شبکه را دارد در روز 28 خردادماه متوقف می شود.

وی نسبت به احتمال قطعی برق ابراز نگرانی کرد و گفت: نگرانی هایی از بابت قطعی برق وجود دارد زیرا این قطعی ها روی کیفیت شبکه تازه تأسیس اثر مستقیم دارد اما برای تأمین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی اندیشیده شده است