مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 19:002021-06-14اجتماعي

افزایش محسوس و تدریجی دمای هوای مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم بیشینه دما روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به صورت محسوس افزایش یابد و هوا گرم تر شود.

- احمد اسدی امروز درباره وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: جو پایداری روز گذشته در استان حاکم بود و شاهد افزایش نسبی دما بودیم؛ به طوری که بیشینه دما مربوط به گلوگاه با 33 و کمینه دما مربوط به بلده با 10 درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است.

وی افزود: براساس نقشه های پیش یابی تا روز پنج شنبه با تقویت الگوی تابستانه انتظار داریم آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی و محسوس دما پیش بینی شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: انتظار داریم بیشینه دما روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به صورت محسوس گرم شود؛ به طوری که انتظار داریم در شهرهای مرکزی و شرقی به 35 درجه  و در شهرهای غربی تا 33 درجه برسد.

اسدی تصریح کرد: بعدازظهر جمعه تا روز شنبه با تقویت جریانات شمالی انتظار داریم شاهد افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده و کاهش نسبی دما در استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه وضعیت بارش و افزایش دما طی روزهای پیش رو در مصرف انرژی و آب در بخش های مختلف کشاورزی مدیریت لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش محسوس و تدریجی دمای هوای مازندران

افزایش محسوس و تدریجی دمای هوای مازندران