مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:002021-06-14اقتصادي

تأکید فعالان صنعت ساختمان بر ساخت سالی یک میلیون مسکن


فعالان ساخت و ساز مسکن می گویند همه امکانات لازم برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور وجود دارد ولی باید موانع بر سر راه تحقق آن برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خشایار باقر پور مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران در میزگردی که با حضور فعالان صنعت ساختمان درباره بررسی شعارهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در حوزه مسکن برگزار شده بود با بیان اینکه شرایط و موقعیت کشور در بحث مسکن و ساخت و ساز در بحرانی ترین وضعیت به شمار می رود گفت: بازار مسکن در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد و عملکرد دولت های گذشته در حوزه مسکن مناسب نبوده و همین باعث شده که به نابسامانی در بازار مسکن دامن زده شود.

باقر پور با بیان اینکه حوزه مسکن متأسفانه به اندازه کافی مسموم است گفت: بنابراین نباید وعده هایی که اجرای آن امکان پذیر نیست داده شود چراکه باعث آن می شود که این بازار بیشتر نابسامان شود.

وی با اشاره به اینکه بازار مسکن نقش بسیار مؤثری در اقتصاد و خانواده نقش دارد افزود: بنابراین باید از نظرات کارشناسان و دیدگاه های اقتصادی آنها در این حوزه استفاده شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران توضیح داد: جامعه ما به سمت بلوغ سیاسی حرکت می کند و باید در مبحث آموزش و توسعه مسکن به این بلوغ برسیم و ارائه برنامه های مناسب با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید فعالان صنعت ساختمان بر ساخت سالی یک میلیون مسکن

تأکید فعالان صنعت ساختمان بر ساخت سالی یک میلیون مسکن