مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:252021-06-14اقتصادي

ایجاد سازوکارهای سازگاری با کم آبی بر اساس شرایط اقلیمی


وزیر نیرو با اشاره به برگزاری خوب جشنواره منطقه ای فیلم های صد ثانیه ای آب و انرژی اظهار کرد: امید است کارهایی نظیر این جشنواره هیچ گاه به عنوان یک جرقه تلقی نشود بلکه آغاز حساب شده یک راه پایدار باشد.

- وزیر نیرو با اشاره به برگزاری خوب جشنواره منطقه ای فیلم های صد ثانیه ای آب و انرژی اظهار کرد: امید است کارهایی نظیر این جشنواره هیچ گاه به عنوان یک جرقه تلقی نشود بلکه آغاز حساب شده یک راه پایدار باشد.

شرکت های تولید و عرضه آب و انرژی و جمع آوری و تصفیه فاضلاب بیش از پیش به این عرصه ها بپردازند چراکه زمانی موفق خواهیم شد که بتوانیم مدل های صحیح مصرف که سازگار با شرایط اقلیمی را همانگونه که نیاکان ما هزاران سال پیش آنها را ابداع کرده اند، بازتولید کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان روز دوشنبه در آیین پایانی نخستین جشنواره منطقه ای فیلم های صدثانیه ای آب و انرژی، با بیان اینکه این مهم مستلزم آغوش بازتری برای هنرمندان، نویسندگان، فیلمسازان و همه کسانی است که زبان مناسب تری برای گفت وگو با مردم و مصرف کنندگان دارند، خاطرنشان کرد: هفته محیط زیست پشت سر گذاشته شد و شرایط کرونایی قطعا مانع از این است که این جشنواره ها و برنامه ها به شکل مورد نظر و مطلوب برگزار شود اما به جهت همه امتیازهایی که این آثار برگزیده دارند، شایسته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سازوکارهای سازگاری با کم آبی بر اساس شرایط اقلیمی

ایجاد سازوکارهای سازگاری با کم آبی بر اساس شرایط اقلیمی