مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-14ورزشي

حمایت بنیادملی نخبگان از تیم های برگزیده هکاتون بازی های جدی 1400


هکاتون بنیاد به عنوان یک رویداد رقابتی مسئله محور در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان به رسمیت شناخته شد.

- جایزه بازی های جدی بعد از گذشت 4 سال از سابقه برگزاری اش حالا دیگر برای همه فعالان بازی سازی کشور که نگاه آموزشی و پژوهشی به این صنعت جذاب دارند، رویدادی کاملا شناخته شده و معتبر است.

رویدادی که چند سالی است به همت و ابتکار معاونت پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای در سه بخش اصلی جشنواره، هکاتون و سمپوزیوم برگزار می شود.

در دوره پنجم، جایزه بازی های جدی 1400 نیز مانند سال های گذشته در بخش هکاتون شاهد رقابت سه روزه در سه شهر تهران، تبریز و اصفهان خواهد بود و در تازه ترین گام در برگزاری این بخش رویداد، طی تعامل های انجام شده علاوه بر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به عنوان طراح اصلی مسئله هکاتون بازی های جدی با موضوع ارزیابی و استعدادیابی با رویکرد شناختی ، بنیاد ملی نخبگان نیز در قالب طرح شهید بابایی خود از تیم های برگزیده این بخش با تعیین شرایطی خاص حمایت می کند.

براین اساس از آنجایی که رویدادهای رقابتی مدنظر در طرح شهید بابایی، شامل آن دسته از مسابقات علمی است که میان تیم های دانشجویی برگزار می شود و تیم ها در مدتی معین، برای ارائه خط مشی و راه حل یک مسئله، به رقابت با یکدیگر پرداخته و در نهایت، برگزیدگان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیادملی نخبگان از تیم های برگزیده هکاتون بازی های جدی 1400

حمایت بنیادملی نخبگان از تیم های برگزیده هکاتون بازی های جدی 1400