مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-14حوادث

دستگیری همسر انتقامجوی گرمساری


رییس پلیس فتای استان سمنان از دستگیری همسر انتقامجوی گرمساری که در فضای مجازی به ایجاد مزاحمت می پرداخت خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس پلیس فتای استان سمنان از دستگیری همسر انتقامجوی گرمساری که در فضای مجازی به ایجاد مزاحمت می پرداخت خبر داد.

سرهنگ حسین صادقی 24اظهار کرد: این مجرم سایبری که با انگیزه اختلافات خانوادگی در یکی از شبکه های اجتماعی به ایجاد مزاحمت برای شاکی می پرداخت دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فتای استان، این مسوول انتظامی گفت: در پی شکایت شهروند گرمساری مبنی بر ارسال مطالب توهین آمیز، ایجاد مزاحمت، تهدید و فحاشی از طریق شبکه های اجتماعی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی فضای مجازی با ارسال پیامک برای شاکی مزاحمت ایجاد می کند که این فرد با تلاش پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

رییس پلیس فتای استان سمنان تصریح کرد: فرد دستگیرشده به جرم ارتکابی خود اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی و انتقام جویی از همسر خود عنوان کرد.

رییس پلیس فتای استان سمنان از شهروندان خواست در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرایم رایانه ای با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره ها و راهنمایی های کارشناسان این پلیس در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری همسر انتقامجوی گرمساری

دستگیری همسر انتقامجوی گرمساری