مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-14سياسي

از وعده های فضایی تا بی برنامگی نامزدهای انتخاباتی شورای شهر بیرجند


چهار روز تا برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا باقی مانده اما تا به این لحظه برنامه ای از سوی نامزدهای انتخاباتی در مرکز استان خراسان جنوبی اعلام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، شورای اسلامی شهر همان پارلمان محلی است که مهمترین اقدامات و تصمیم گیری ها برای رشد و توسعه شهری جهت رفاه حال شهروندان و رشد اقتصادی باید در آن اتخاذ و اجرا شود.

این طور که پیش می رود از نامزدهای انتخاباتی بی برنامه دوره ششم نباید انتظار توسعه یافتگی و رشد مرکز استان را داشت.

چهار روز تا برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر باقی مانده اما در این مدت هیچ خبر و اطلاع رسانی از برنامه های نامزدهای انتخاباتی در بیرجند نیست به عبارتی می توان گفت نامزدهای بی برنامه فقط ستادهای تبلیغاتی را بدون هیچ خروجی مثبتی و تنها برای دورهمی طرفدارانشان راه اندازی کرده اند.

البته بی انصاف نباشیم برخی از این نامزدها چنان وعده های فضایی می دهند که با خود می گویی، این فرد عامل تحول و توسعه یافتگی شهرمان خواهد بود،اگر مدیریت شهری به دست او بیفتد با افتخار می توانیم بگوییم بیرجند مرکز خراسان جنوبی است! این موضوع به کنار، اما یک سوال از نامزدهای انتخاباتی داریم، شما واقعا در این شهر زندگی نمی کنید که از اوضاع اقتصادی و شرایط حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وعده های فضایی تا بی برنامگی نامزدهای انتخاباتی شورای شهر بیرجند

از وعده های فضایی تا بی برنامگی نامزدهای انتخاباتی شورای شهر بیرجند