مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-14سياسي

معیشت مردم باید در اولویت کاری رییس جمهور آینده باشد


دبیر حزب اعتماد ملی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه معیشت مردم باید در اولویت کاری رییس جمهور آینده قرار بگیرد، گفت: مدیریت صحیح و عاقلانه در این حوزه ضروری است و کلیه دستگاه ها باید برای تحقق این امر دست به دست هم دهند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر حزب اعتماد ملی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه معیشت مردم باید در اولویت کاری رییس جمهور آینده قرار بگیرد، گفت: مدیریت صحیح و عاقلانه در این حوزه ضروری است و کلیه دستگاه ها باید برای تحقق این امر دست به دست هم دهند.

محسن اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا در خصوص ویژگی های دولت کارآمد، اظهار کرد: فردی که در کسوت ریاست جمهوری قرار می گیرد باید نماینده مردم و در واقع برآمده از افکار همه آحاد جامعه باشد یعنی این فرد قطعا باید رییس جمهور همه جناح های سیاسی در کشور باشد.

دبیر حزب اعتماد ملی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تقوا یکی از اصلی ترین ویژگی های رییس جمهور است، افزود: شخص دوم کشور باید قدرت دفاع از حقوق مردم در عرصه داخل و خارج از کشور را داشته باشد و از تندروی هایی که منجر به آسیب به کشور می شود، خودداری کند.

وی با اشاره به اینکه بهره مند شدن دولت از نخبگان تمامی جناح های سیاسی موجب کارآمدی آن می شود، تاکید کرد: نگاه به درون باعث جذب سرمایه گذاری خارجی و شکسته شدن دیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت مردم باید در اولویت کاری رییس جمهور آینده باشد

معیشت مردم باید در اولویت کاری رییس جمهور آینده باشد