مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-14بين الملل

تایوان: یک نیروی حامی خیر خواهیم بود


دفتر ریاست جمهوری تایوان بعد از آن که این جزیره مورد ادعای چین با حمایت بی سابقه از سوی اعضای گروه هفت مواجه شد، اعلام کرد، که یک نیروی حامی خیر خواهد بود و به دنبال کسب حمایت بین المللی حتی بیشتر است.

- دفتر ریاست جمهوری تایوان بعد از آن که این جزیره مورد ادعای چین با حمایت بی سابقه از سوی اعضای گروه هفت مواجه شد، اعلام کرد، که یک "نیروی حامی خیر" خواهد بود و به دنبال کسب حمایت بین المللی حتی بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رهبران گروه هفت، چین را بر سر مسائل حقوق بشری در سین کیانگ سرزنش کردند، خواستار حفظ سطح بالای خودمختاری برای هنگ کنگ شدند و بر اهمیت صلح و ثبات در سراسر تنگه تایوان تاکید کردند.

خاویر چانگ، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری تایوان گفت، این نخستین بار است که بیانیه رهبران گروه هفت بر اهمیت صلح و ثبات در تنگه تاکید کرده و نخستین بار از زمان پایه گذاری این گروه است که محتوایی دوستانه در قبال تایوان داشته و از بابت این حمایت به ابراز تشکر عمیق پرداخت.

او بیان کرد، تایوان و کشورهای عضو گروه هفت در ارزشهای اساسی همچون دموکراسی، آزادی و حقوق بشر اشتراک دارند.

چانگ گفت: تایوان مطمئنا به نقشش به عنوان یک عضو مسئول منطقه پایبند خواهد ماند و همچنین قاطعانه از نظام دموکراتیک دفاع و از ارزشهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایوان: یک نیروی حامی خیر خواهیم بود

تایوان: یک نیروی حامی خیر خواهیم بود