مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-14بين الملل

خبر مهم روحانی در مورد صادرات نفت ایران و توصیه وی به طرف های مذاکرات برجام


روحانی رییس جمهوری ضمن اعلام اینکه از این پس به جز خارک نفت ایران از بندر جاسک هم صادر می شود، به طرفین برجام توصیه کرد: «طرف های مذاکره آن چند مورد باقیمانده را هم بپذیرند.

- روحانی رییس جمهوری ضمن اعلام اینکه از این پس به جز خارک نفت ایران از بندر جاسک هم صادر می شود، به طرفین برجام توصیه کرد: طرف های مذاکره آن چند مورد باقیمانده را هم بپذیرند.

اگر آمریکایی ها و دیگر کشورهای طرف برجام به تمامی تعهدات خود برگردند ما نیز پس از راستی آزمایی به تمامی تعهدات خود برمی گردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه قصد تجاوز به هیچ کشوری نداشته و ندارد، گفت: قدرت و توان ایران و نیروهای مسلح ما صرفا برای بازدارندگی و دفاع پشیمان کننده است، ما قصد جنگ و تنش نداریم اما در برابر قدرتهای متجاوز نیز سر فرود نخواهیم آورد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح های ملی وزارت دفاع و رونمایی از ناوشکن ایرانی دنا و ناو مین شکار شاهین و الحاق آنها به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در هفتاد دومین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید، تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران قدرتی است که امنیت منطقه را برای خود و همسایگان تضمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر مهم روحانی در مورد صادرات نفت ایران و توصیه وی به طرف های مذاکرات برجام

خبر مهم روحانی در مورد صادرات نفت ایران و توصیه وی به طرف های مذاکرات برجام