مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-14حوادث

تحفه ای به قیمت زندگی


امروز روز اهداکنندگان خون است؛ روزی که صاحبش افرادی هستند که درد امروز بشری را بیشتر از هرکس درک کرده و چشیده و بر آنچه دارند؛ بخشنده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی امروز روز اهداکنندگان خون است؛ روزی که صاحبش افرادی هستند که درد امروز بشری را بیشتر از هرکس درک کرده و چشیده و بر آنچه دارند؛ بخشنده اند.

سالی چند بار به این مرکز مراجعه می کند که سردرش نوشته انتقال خون خراسان جنوبی؛ با اینکه 60 سال سن دارد اما هنوز دست از آروزی دیرین جوانی اش نکشیده و به خون دادن ادامه می دهد آن هم سالی چند بار؛ می گوید از نوجوانی زمانی که مادرش را در یک تصادف به علت خون ریزی زیاد از دست می دهد تصمیم می گیرد خونش را به هر کمس که محتاج است هدیه دهد و این را دینی به گردن خود و مادرش می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حال چندین سال از آن روزها و غم بی مادری اش نمی گذرد اما او که دوست ندارد اسمش برده شود، هنوز به فکر خون دادن است.

روی تخت اهدا که ذدراز می .

شد زیر لب زمزمه کنان چیزی می گوید از او کمه می پرسم می گوید برای مادرن فاتحه و صلوات می فرستم.

قدردانی از آنچه خداوند در وجود انسان به ودیعه گذاشته می گفت: تا زمانی که زنده باشم و قدم هایم بتواند من را به اینجا بکشاند خونم را اهدا می کنم و زمانی که دیگر به خواست خداوند زمین گیر مرگ شدم؛ مطمئنم این حون ها من را در مقابل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحفه ای به قیمت زندگی

تحفه ای به قیمت زندگی