مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-14فرهنگي

کرونا بهانه ای برای آشتی هنرمندان با فضای مجازی


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سال گذشته سال بسیار سختی برای فرهنگ و هنر کشور بود.

- ایسنا/زنجان معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سال گذشته سال بسیار سختی برای فرهنگ و هنر کشور بود.

ایرج داوودبیگی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت هنر و هنرمندان استان زنجان، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، هنرمندان استان زنجان فعالیت خوبی داشته و در این مدت با استفاده از پتانسیل های فضای مجازی و یا اگر شرایط مهیا بوده، فعالیت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در این عرصه حضور داشته اند.

وی با بیان اینکه هنرمندان استان زنجان در این مدت پویا بوده اند، افزود: هنرمندان استان در حوزه های مختلف هنری که امکان فعالیت در فضای مجازی بوده، توانسته اند برنامه های مختلفی همچون برگزاری جشنواره، نمایشگاه و مسابقه را داشته باشند.

همچنین در حوزه هنرهای تجسمی نیز تولیداتی را در راستای کاهش استرس جامعه و افزایش آگاهی در رابطه با ویروس کرونا شاهد بودیم.

این مسئول با اشاره به اینکه کرونا باعث شد نگاه هنرمندان به فضای مجازی بیشتر شود، تصریح کرد: هنرمندان در دوران پساکرونا نیز کماکان باید از ظرفیت های فضای مجازی در راستای توسعه فرهنگ و هنر کمک بگیرند و قطعاً در آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا بهانه ای برای آشتی هنرمندان با فضای مجازی

کرونا بهانه ای برای آشتی هنرمندان با فضای مجازی