مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-14سياسي

کشور سنگر سازان بی سنگر به نفع مردم می خواهد


دولت حاکم و تمامی بازماندگان آن باید بدانند کشور چکمه پوش و مرد میدان برای اجرای برنامه می خواهد، باید تفکر عملیاتی داشت، نه دلال بنگاه داری در نظام اقتصادی کشور باشیم.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ بهزاد پورمحمددر نظام های مدیریتی آینده نگری، داشتن یک برنامه کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت است که در راستای سند چشم انداز روشن باشد، نقشه راهی که وظائف و مسؤولیتها مشخص و همگی در لوای یک برنامه مشخص حرکت کرده تا تحقق اهداف کمی و کیفی سریع تر و مناسبتر صورت گیرد.

البته برنامه باید با واقعیت ها نیز همخوانی داشته باشد، نه خیلی به دنبال مدینه فاضله باشیم و نه خیلی بی در و پیکر کار کنیم.

هر چند تهیه و تدوین یک برنامه مهم است، اراده و عزم جدی برای اجرای آن و در نظر گرفتن منابع و تعیین وظائف و مسؤولیتها مهمتر بوده و نیاز است مرتب رصد و به صورت دوره ای عملکردها ارزیابی و میزان تحقق اهداف برنامه مشخص و ضمن تجزیه و تحلیل دوره ای برنامه و عملکردهای آن، در صورت نیاز اصلاحات لازم در خصوص آن صورت گرفته و بسترهای لازم جهت رفع موانع پیش بینی شود، تا آن برنامه بهتر و مناسب تر به سرمنزل برسد.

مثلاً اگر برنامه ای داشته باشیم در قالب یک تیم به قله دماوند سعود کنیم (یعنی هدف و نقشه راه مشخص باشد) و با عزم و اراده و با پشتیبانی مناسب حرکت کنیم، چون هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور سنگر سازان بی سنگر به نفع مردم می خواهد

کشور سنگر سازان بی سنگر به نفع مردم می خواهد