مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-14سياسي

اعلام زمان پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده 38


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خرگزاری دانشجو، مهندس سعید اوحدی در دیداری که 90 دقیقه به طول انجامید توضیحاتی در خصوص وضعیت بودجه ایثارگران در قانون بودجه سال 1400، - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه 23 خرداد در دیدار صمیمی با تعدادی از جانبازان، موضوع پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خرگزاری دانشجو، مهندس سعید اوحدی در دیداری که 90 دقیقه به طول انجامید توضیحاتی در خصوص وضعیت بودجه ایثارگران در قانون بودجه سال 1400، اقدامات و حمایت های دولت به ویژه سازمان برنامه و بودجه و پشتیبانی مجلس یازدهم از بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع این جانبازان اعلام کرد: درخصوص معوقات ماده 38، احکام جانبازان بزرگوار تحت پوشش باید توسط ستاد کل نیرو های مسلح صادر می شد که این احکام هفته گذشته، از سوی ستاد کل نیرو های مسلح در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ضرورت تنظیم و تلفیق این احکام و حجم آنها، تأکید کرد: حداکثر تا پایان مردادماه معوقات ماده 38 به عزیزانی که مشمول این ماده قرار گرفته اند پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده 38

اعلام زمان پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده 38