مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-14سياسي

ثبت تاکنون 10 مورد تخلف انتخاباتی در یزد/سجام آماده دریافت گزارش هاست


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به رویکرد پیشگیرانه در حوزه تخلفات انتخابات گفت: سامانه سجام آماده دریافت گزارشات مردمی در حوزه تخلفات انتخاباتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد حسین رحیمی زاده صبح امروز در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات استان با بیان این که هر گونه تخلف در حوزه انتخابات ابتدا به این ستاد اعلام می شود، اظهار کرد: رویکرد این ستاد در مقابل تخلفات احتمالی رویکردی پیشگرانه است.

وی با اشاره به نقش مردم در مراحل مختلف برگزاری انتخابات جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه افزود: مردم در مرحله تبلیغات نامزدها می توانند در صورت مشاهده تخلف گزارش خود را به سامانه سجام به نشانی http://sajam.

scpd.

ir ارسال نمایند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد با بیان این که در این دوره از انتخابات تاکنون  حدود 10 تخلف به این ستاد گزارش شده است، گفت: این تخلفات با تذکر رفع شدند.

رحیمی زاده تصریح کرد: عمدتاً پراکندگی نوع تخلفات از نوع تبلیغات زود هنگام بوده که با شروع تبلیغات تخلفاتی مربوط به تخریب پوستر و عکس گزارش می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات بیشترین گزارشات تخلف های صورت گرفته تاکنون مربوط به تبلیغات زودهنگام بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت تاکنون 10 مورد تخلف انتخاباتی در یزد/سجام آماده دریافت گزارش هاست

ثبت تاکنون 10 مورد تخلف انتخاباتی در یزد/سجام آماده دریافت گزارش هاست