مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-14سياسي

دولت سلام برای شهر به شهر کشور برنامه دارد


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از استخراج ظرفیت های مختلف شهرهای کشور از سوی تیم همراه خود خبر داد و گفت: برای شهر به شهر کشور برنامه ریزی دارد.

- ایسنا/سمنان نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از استخراج ظرفیت های مختلف شهرهای کشور از سوی تیم همراه خود خبر داد و گفت: برای شهر به شهر کشور برنامه ریزی دارد.

قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با مردم استان سمنان که از شبکه استانی مرکز سمنان پخش شد بر لزوم مرکزیت زدایی از پایتخت تاکید و اظهار کرد: باید به تعداد شهرستان های موجود در کشور پایتخت داشته باشیم.

وی از تفویض اختیار وزاری دولت خود به فرمانداران شهرستان های استان کشور خبر داد و افزود: باید اختیارات کشور که از در سیستم برنامه ریزی فعلی از همه کشور گرفته و اختصاصا در اختیار وزرا قرار گرفته به مسوولان محلی واگذار شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: سلسله مراتب مدیریتی که در اختیار کشور قرار دارد به علت عدم برخورداری از اختیارات لازم پاسخگو نیست و لذا دولت سلام برای این مهم برنامه دارد.

وی با اذعان به اینکه همه اختیارات وزرا در دولت سلام به فرمانداران داده می شود تصریح کرد: همچنین بودجه شهرستان های مختلف نیز به طور مستقیم به فرمانداران و شورای برنامه ریزی شهرستان ها داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سلام برای شهر به شهر کشور برنامه دارد

دولت سلام برای شهر به شهر کشور برنامه دارد