مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 02:052021-06-13پزشكي

آمار سه رقمی کرونا همچنان در مازندران


با نزدیک شدن به انتخابات و تب و تاب های انتخاباتی عادی انگاری کرونا گویی بیش از پیش جلوه می کند حال آن که هنوز این ویروس در جامعه حضور و بروز دارد به طوری که تاکنون 326 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های مازندران بستری هستند.

- ایسنا/مازندران با نزدیک شدن به انتخابات و تب و تاب های انتخاباتی عادی انگاری کرونا گویی بیش از پیش جلوه می کند حال آن که هنوز این ویروس در جامعه حضور و بروز دارد به طوری که تاکنون 326 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های مازندران بستری هستند.

سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، اعلام کرد: ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 41 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد 58 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،رییس این نهاد با بیان اینکه هم اکنون 231 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد 40 نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار سه رقمی کرونا همچنان در مازندران

آمار سه رقمی کرونا همچنان در مازندران