مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 01:302021-06-13سياسي

پایش مستمر جرائم انتخاباتی /تبلیغات پیش از موعد بیشترین تخلف


رییس پلیس فتا استان بوشهر با اشاره به رصد فضای مجازی در ایام انتخابات گفت: همزمان با پلیس فتا استان های سراسر کشور، موضوع پایش فضای مجازی را در قالب فعال سازی چندین کارگروه تخصصی با هدف ایجاد بستری سالم برای استفاده همگانی از ظرفیت های مثبت فضای مجازی .

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس فتا استان بوشهر با اشاره به رصد فضای مجازی در ایام انتخابات گفت: همزمان با پلیس فتا استان های سراسر کشور، موضوع پایش فضای مجازی را در قالب فعال سازی چندین کارگروه تخصصی با هدف ایجاد بستری سالم برای استفاده همگانی از ظرفیت های مثبت فضای مجازی در راستای ایجاد شور انتخاباتی، افزایش مشارکت عمومی و تسهیل تبلیغات قانونمند کاندیدهای انتخابات 1400، را در اولویت اقدامات خود قرار داده است.

سرهنگ مهدی قاسمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: یکی از ماموریت های ویژه پلیس فتا در این بازه زمانی، پایش تخلفات و جرایم انتخاباتی است که بر حسب قوانین انتخاباتی به عنوان مصادیق مجرمانه تلقی می شود.

وی عنوان کرد: نمونه هایی از این مصادیق شامل ایجاد یا انتشار هرگونه محتوا به منظور ترغیب و تشویق مردم به تحریم یا کاهش مشارکت در انتخابات، تخریب یا توهین به کاندیدای رقیب، نشر محتواهای حریم خصوصی افراد، سیاه نمایی و ایجاد شائبه در خصوص سلامت انتخابات و یا ایجاد رعب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش مستمر جرائم انتخاباتی /تبلیغات پیش از موعد بیشترین تخلف

پایش مستمر جرائم انتخاباتی /تبلیغات پیش از موعد بیشترین تخلف