مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 20:402021-06-13سياسي

دانشجویان گناوه پای ثابت انتخابات/ حضوری که پر از پیام است


دانشجویان شهرستان گناوه همواره حضوری گسترده و پرشور در انتخابات داشته اند و این بار نیز عزمی جدی برای مشارت در این رویداد مهم سیاسی دارند.

- - گروه استان ها- عصمت اسماعیلی؛ 28 خرداد روز تعیین سرنوشت و برگ دیگری از کتاب انقلاب، انتخابی آگاهانه و اصلح برای حل مشکلات و مردم برای حضوری حداکثری و پرشور انتخابات است.

کمتر از چهار روز به زمان برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور باقی ماده است و تبلیغات این انتخابات که از هفته های پیش آغاز شده بود با شروع تبلیغات رسمی کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در فضای مجازی و حقیقی به اوج رسیده و نامزدهای این دوره تلاش دارند با روش های مختلف نسبت به جذب آرای مردمی از یکدیگر پیشی بگیرند.

مشارکت در انتخابات و ایجاد انگیزه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی موضوعی است که افزون بر تقویت و رصد سرمایه اجتماعی کشور، در عرصه بین المللی نیز مورد توجه است و باید با ایجاد رقابت سالم انتخاباتی در میان مردم، شرایط را برای یک شورآفرینی دوباره با مشارکت بالا فراهم کنیم.

دانشجویان به عنوان قشری تأثیرگذار در کنار سایر اقشار جامعه همواره در رویدادهای مختلف انقلاب و پیشگامان در عرصه های مختلف بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان گناوه پای ثابت انتخابات/ حضوری که پر از پیام است

دانشجویان گناوه پای ثابت انتخابات/ حضوری که پر از پیام است