مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 18:002021-06-13سياسي

چالش معیشت مردم اولویت اول/تعادل و مردم سالاری چاره ساز خواهد بود


رییس ستادهای مردمی سید ابراهیم رییسی در استان اردبیل به چالش های فراروی دولت آینده اشاره کرد و گفت: مشکل معیشت مردم اولویت اول بوده و دولت سیزدهم باید با برنامه وارد عمل شود.

- ، سید حامد عاملی شامگاه یکشنبه در همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رییسی در اردبیل که با حضور عموم مردم برگزار شد، اظهار کرد: اجرای برابری و مساوات در جامعه برای تأمین رفاه و آسایش با پوشش حداکثری لازمه فعالیت دولت هاست و در همین رابطه برای دولت آینده باید کسانی بر روی کار آیند که صلاحیت لازم برای اداره امور کشور به ویژه مدیریت اقتصاد و بهبود معیشت مردم را داشته باشند.

وی با اشاره به برخی چالش های دیگر فراروی دولت گفت: مشکلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هم اکنون در کشور به شکلی محرز مطرح بوده مردم انتظار عملکرد جهادی از دولت آینده را دارند.

رییس ستادهای رییسی در استان اقتصاد را موتور محرکه پویایی در هر کشور دانست و اضافه کرد: با غنی سازی اقتصاد بی شک اشتغال مردم فراهم شده، معیشت آنان بهبود یافته و رفاه و آسایش از معنای حقیقی برای آنان فراهم خواهد شد.

عاملی تصریح کرد: تحول در هر عرصه ای بی شک به دست دولتی انقلابی و جهادی میسر خواهد بود و بینش سیاسی عموم این شرایط را فراهم آورده که مردم عزیز با سنجش معیارهای انتخاب فرد سکاندار قوه مجریه در آینده و شاخصه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش معیشت مردم اولویت اول/تعادل و مردم سالاری چاره ساز خواهد بود

چالش معیشت مردم اولویت اول/تعادل و مردم سالاری چاره ساز خواهد بود