مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-13سياسي

لزوم پرهیز کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا از اقدامات تنش زا


رییس کل دادگستری مازندران از اهتمام جدی دستگاه قضایی استان از برگزاری انتخابات قانون مند و پرشور با حضور حداکثری آحاد مردم در فضای امن و سالم انتخاباتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمد صادق اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران عصر امروز در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان با اشاره به شرایط حساس انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، رصد تحرکات سوء دشمنان انقلاب اسلامی را بسیار ضروری برشمرد و اظهار کرد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن فعال بوده و در شرایط فعلی فعال تر است.

وی افزود: ایجاد شبهه در اصول اساسی نظام، تأسیس دو قطبی های کاذب، تردیدافکنی جهت شرکت در انتخابات و ایجاد اخلال در روند برگزاری اعم از قبل، حین و بعد از انتخابات از اهم فعالیت های و اهداف دشمن است.

اکبری اظهار کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی از دیرباز پشتیبان باشد.

وی برگزاری انتخابات در فضای امن و سالم را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کاندیدای محترم شورای اسلامی شهر و روستا با توجه به استقبال گسترده عموم مردم و شورانتخاباتی و هواداری، لازم است از هرگونه اظهارات و اقدامات تنش زا که امنیت فضای انتخاباتی را به مخاطره می اندازد، پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرهیز کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا از اقدامات تنش زا

لزوم پرهیز کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا از اقدامات تنش زا