مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-13سياسي

حضور ناظران بهداشتی در تمامی شعب اخذ رأی در قزوین


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد: 1178 صندوق در قزوین برای انتخابات پیش بینی شده است که در هر شعبه یک ناظر بهداشتی حضور پیدا خواهد کرد تا بر رعایت پروتکل ها نظارت کنند.

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد: 1178 صندوق در قزوین برای انتخابات پیش بینی شده است که در هر شعبه یک ناظر بهداشتی حضور پیدا خواهد کرد تا بر رعایت پروتکل ها نظارت کنند.

باید پروتکل های ویژه مرور شوند و طی چند روز باقی مانده به انتخابات همه را مکلف به رعایت پروتکل های بهداشتی کنیم تا دچار موج های بعدی کرونا نشویم.

پیمان نامدار در نشست هم اندیشی انتخابات ریاست جمهوری با حضور مسئولان ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری که امروز یکشنبه 23 خرداد در سالن باقرالعلوم(ع) استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی بر اساس رسالت خود تلاش می کند بر اساس تکلیف و رسالت اجتماعی انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط روحی و عاطفی و درگیری 16 ماهه با کرونا همکاران مدافع سلامت تمام تلاش خود را دارند تا با حضور فعال در انتخابات و تبلیغات، انتخاباتی پر شور بیافرینند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین مطرح کرد: امسال شرایط خاصی داریم و موتاسیون های جدیدی از ویروس کرونا در کشور دیده شد که با مشقت های فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ناظران بهداشتی در تمامی شعب اخذ رأی در قزوین

حضور ناظران بهداشتی در تمامی شعب اخذ رأی در قزوین