مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-13اقتصادي

حمایت از اصناف آسیب دیده؛ از حرف تا عمل


اتاق اصناف ایران فهرست مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده مشمول حمایت اقتصادی دولت در سال 1400 را اعلام کرد، 12 رسته شغلی در این گروه قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اتاق اصناف ایران فهرست مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده مشمول حمایت اقتصادی دولت در سال 1400 را اعلام کرد، 12 رسته شغلی در این گروه قرار دارند و گروه بزرگی از اصناف در حوزه های مختلف از جمله گردشگری، حمل و نقل، پذیرایی، قنادی، آرایشگری، مراکز فروش، مراکز آموزشی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی و نمایشگاه ها را شامل می شوند.

گروه و رسته های شغلی که به خاطر شیوع را قطع کنند، اضافه کرد: در این خصوص نمی دانم آیا کاری انجام شده یا نه، اما مجوز کسب و کارها تمدید شده است.

وی افزود: این حمایت ها برای اصناف به شدت آسیب دیده کافی نیست زیرا این برنامه ها داروهای مسکن موقتی هستند.

اما امانی یکی از فروشندگان بیرجندی گفت: معافیت های مالیاتی هم برای اصناف در نظر گرفته شده اما تاکنون اجرا نشده است و بسیاری همچنان با مالیات مشکل دارند.

وی با بیان این که تسهیلات کرونایی هم مورد استقبال اصناف قرار نگرفته است، ادامه داد: کاغذبازی های اداری و نبود تفاوت بین وام های عادی و کرونایی از دلایل استقبال نکردن اصناف از این تسهیلات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از اصناف آسیب دیده؛ از حرف تا عمل

حمایت از اصناف آسیب دیده؛ از حرف تا عمل