مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-13سياسي

شمارش معکوس برای انتخاباتی پرشور در استان سمنان


شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات 28 خرداد همزمان با سراسر ایران در استان سمنان نیز آغاز شده و مسؤولان بر لزوم مشارکت حداکثری پای صندوق های رأی برای بازنمایی ایران مقتدر در جهان تأکید دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان در شرایطی چند روز دیگر برگزار می شود که کارشناسان و مسؤولان، برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری را از ضرورت های تلاش برای به اهتزاز درآمدن پرچم سه رنگ کشورمان در محافل منطقه ای و بین المللی می دانند.

   مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی باید با حضور دشمن شکن در شعبه های اخذ رأی، بار دیگر تجلی وحدت و همدلی را به رخ دشمنان نظام و انقلاب بکشند.

انتخابات 28 خرداد، فارغ از هرگونه تفاوت در رویکردهای سیاسی و جناحی، جشن پاسداشت 42 سال مردم سالاری در نظام اسلامی حاکم بر کشورمان است و ملت ایران باید به برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد ملی کمک کنند.

   نقش اقشار جامعه به ویژه بانوان و رأی اولی ها در انتخابات امسال بسیار تعیین کننده بوده و می تواند نقش مهمی در ترغیب دیگران به حضور پرشور در شعبه های اخذ رأی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای انتخاباتی پرشور در استان سمنان

شمارش معکوس برای انتخاباتی پرشور در استان سمنان