مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:002021-06-13اقتصادي

چین: زمان دیکته تصمیم های جهان توسط «گروه 7» گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی تلاش سران کشور های صنعتی جهان موسوم به گروه هفت (G7) برای مقابله با قدرت رو به رشد چین در جهان از طریق یک طرح سرمایه گذاری 40 تریلیون دلاری در کشور های در حال توسعه، - سخنگوی سفارت چین در لندن در واکنش به طرح 40 تریلیون دلاری گروه هفت برای مقابله با چین تأکید کرد، خیلی وقت است زمان هایی که تصمیمات جهانی توسط گروه کوچکی از کشور های جهان دیکته می شد، گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی تلاش سران کشور های صنعتی جهان موسوم به گروه هفت (G7) برای مقابله با قدرت رو به رشد چین در جهان از طریق یک طرح سرمایه گذاری 40 تریلیون دلاری در کشور های در حال توسعه، یکی از سخنگویان سفارتخانه چین در لندن امروز (یکشنبه) تأکید کرد که دیگر آن روز هایی که تصمیمات مهم جهان توسط گروه کوچکی از کشور ها دیکته می شد، گذشته است.

پیش از این گزارش شده بود که رهبران کشور های آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، کانادا و ژاپن به مدت سه روز در کورن وال نشست گروه هفت را برگزار می کنند و این اولین نشست این گروه از زمان شیوع بیماری همه گیر کرونا در جهان است.

در دومین روز از این نشست سه روزه، جو بایدن رییس جمهور آمریکا از کشور های اروپایی و ژاپن درخواست کرد که از طریق سرمایه گذاری در زیرساخت ها در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: زمان دیکته تصمیم های جهان توسط «گروه 7» گذشته

چین: زمان دیکته تصمیم های جهان توسط «گروه 7» گذشته