مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:102021-06-13اجتماعي

برگزاری همایش ملی آموزش مطالعات اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان یزد


دومین همایش ملی آموزش مطالعات اجتماعی فردا به صورت مجازی و با حضور ارائه دهندگان مقالات شفاهی در دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این رویداد ملی با حمایت معنوی تمامی دانشگاه ها و صدا و سیمای استان برگزار می شود و علیرضا افشانی نیز دبیری علمی این همایش ملی را بر عهده دارد.

در این همایش ناهید فلاحیان عضو هیأت علمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و مولف کتب درسی مطالعات اجتماعی، منصور دهقان منشادی، رییس دانشگاه فرهنگیان یزد، محسن موحدی فرد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد و مقامات عالی دانشگاه فرهنگیان کشور به صورت بر خط حضور خواهند داشت.

هدف از برگزاری این همایش، ایجاد فرصت برای تولید و اشتراک گذاری دانش در آموزش مطالعات اجتماعی، زمینه سازی برای جلب توجه جامعه علمی به ضرورت تولید و اشاعه دانش آموزش مطالعات اجتماعی، ایجاد فرصت برای رشد و بالندگی حرفه ای مدرسان و اعضای هیأت علمی و معلمان و دانشجو معلمان در زمینه آموزش مطالعات اجتماعی و ارتقاء علمی، افزایش انگیزه و القاء ایده های جدید به افراد است.

محورهای دومین همایش ملی آموزش مطالعات اجتماعی شامل آسیب شناسی چالش ها و مشکلات آموزش مطالعات اجتماعی در دوره های مختلف تحصیلی، راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش مطالعات اجتماعی، طراحی آموزشی در آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی آموزش مطالعات اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان یزد

برگزاری همایش ملی آموزش مطالعات اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان یزد