مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-13سياسي

ترسیم آینده کشور در گرو شرکت در انتخابات و انتخاب درست است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با امیدواری به آینده، وحدت در همه زمینه ها و دستیابی به آرامش، ضمن شرکت در انتخابات، با انتخابی شایسته آینده کشور را ترسیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در همایش شور انتخابات در سنندج که با حضور فعالان سیاسی اجتماعی و مسوولان برگزار شد، خداوند در قرآن می فرماید که سرنوشت انسان ها در نیل به موفقیت ها و رسیدن به آمال و آرزوها و دریافت قله های ارزش، به دست خود انسان است که بحث انتخابات تجلی این معناست.

وی افزود: سعی و تلاش لازم در این مسیر نیاز است چرا که انسان نمی تواند از بی عملی و کارکرد لازم به این قله ها دست پیدا کند و در این مسیر حرکت های ایجابی لازم است و اینکه با کارهای سلبی و اینکه دیگران را نفی کنیم کاری از پیش نمی برد.

حجت الاسلام پورذهبی اذعان داشت: در این راه باید مجاهدت و تلاش کرد و همه این سال ها که رهبری عناوینی را انتخاب کرده اند پیوست جهادی داشت که به نظر اتفاق نیفتاد و ایشان هم بارها آن را ذکر کرده اند.

وی ادامه داد: استقامت هم در این راه لازم است و انسان باید سعی کند دوارم بیاورد، فشارها زیاد است، یکی مسخره می کند و دیگری تحریم می کند و همه اینها نیاز به استقامت دارد و در این راه کسی نباید جا بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم آینده کشور در گرو شرکت در انتخابات و انتخاب درست است

ترسیم آینده کشور در گرو شرکت در انتخابات و انتخاب درست است