مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-13اقتصادي

صفر شدن فرار مالیاتی با اجرای سامانه پایانه های فروشگاهی


مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: اجرای طرح پایانه فروشگاهی فرار از مالیات را به صفر می رساند و نتیجه این را در آینده و درازمدت خواهیم دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم قلی زاده پیش ازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اجرای پایانه فروشگاهی را یک ابر پروژه در کشور دانست و اظهار کرد: موضوع اجرای پایانه فروشگاهی جدی پیگیری می کنیم و اجرای این طرح قطعا فرار از مالیات را به صفر می رساند و نتیجه این را در آینده و درازمدت خواهیم دید.

وی با بیان این که در استان اردبیل اجرای پایانه های فروشگاهی هم اجرا می شود و حدود 15 صنف را تحت پوشش قرار می گیرد افزود: هم اکنون اهداف سازمان امور مالیاتی کشور عبور از مالیات سنتی و ورود به مالیات هوشمند است.

نهادینه شدن تمکین داوطلبانه در استان اردبیل مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل بیان کرد: تمکین داوطلبانه در استان اردبیل نهادینه شده و مودیان با اداره مالیات تعامل کافی را دارند.

قلی زاده به بحث وصول مالیاتی در سال 99 اشاره کرد و ادامه داد: ریز آمار طی روزهای آتی ارایه می شود ولی در حال حاضر از جهت میزان افزایش مالیات از بین 41 اداره کل سطح کشور، در جایگاه 29 یا 30 قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر شدن فرار مالیاتی با اجرای سامانه پایانه های فروشگاهی

صفر شدن فرار مالیاتی با اجرای سامانه پایانه های فروشگاهی