مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-13سياسي

دعوت نماینده گیلان در مجلس خبرگان از مردم برای حضور در انتخابات


نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری از مردم برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات 28 خرداد دعوت کرد.

- ، حجت الاسلام احمد پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای از مردم ایران به ویژه گیلانیان برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات 28 خرداد ماه دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم (إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم) سپاس و حمد، خداوند منان و بی همتا را که بر ما منت نهاد و حیات و زندگی در سایه انقلاب اسلامی و حاکمیت قرآن و ولایت ائمه معصومین (ع)، را بر ما ارزانی کرد.

ملت شریف و بزرگ ایران؛ همه ما در آستانه یکی دیگر از ایام الله انقلاب اسلامی یعنی روز تقابل اسلام و انقلاب ولایی با استکبار جهانی و شیطان بزرگ و ایادیِ منطقه ای آن قرار گرفته ایم.

انتخابات نظام اسلامی در هر زمانی اهمیت و حساسیت خاص خودش را داشته و دارد اما در این برهه از زمان که سردمداران کفر و منافقان کور دل داخلی و خارجی و سلطنت طلب های خائن به ملت و کشور، تمام ظرفیت ها و توان خود را به ویژه در عرصه رسانه ای و فضای مجازی، برای القا یأس و ایجاد روح نا امیدی در مردم برای عدم حضور حداکثری در صحنه سرنوشت ساز انتخابات که نماد جمهوریت و دموکراسی دینی اسلامی کشور است، به کار بسته اند، اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت نماینده گیلان در مجلس خبرگان از مردم برای حضور در انتخابات

دعوت نماینده گیلان در مجلس خبرگان از مردم برای حضور در انتخابات