مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-13سياسي

لغو سفر ابراهیم رییسی به اصفهان


رییس ستاد مرکزی ابراهیم رییسی در استان اصفهان با اشاره به حساسیت ویژه آیت الله رییسی نسبت به سلامت عمومی و عدم بروز کوچک ترین تهدید برای سلامت مردم، از لغو سفر آیت الله سید ابراهیم رییسی به اصفهان خبر دارد.

سیدرضا مرتضوی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با وجود پیش بینی سخت گیرانه ترین و دقیق ترین پروتکل های بهداشتی و تمهیدات حفاظتی ویژه به منظور حفظ سلامت مردم و میزبانی شایسته از آیت الله رییسی در اصفهان، با عنایت به پیش بینی استقبال مردم و تأکید آقای رییسی مبنی بر حساسیت بیش از پیش نسبت به سلامت مردم در جریان دیدارهای عمومی، سفر آیت الله رییسی به اصفهان لغو شد.

وی با اشاره به شور و شوق ایجاد شده در میان اقشار مختلف مردم از زمان انتشار خبر حضور آیت الله رییسی در اصفهان، تصریح کرد: طی روزهای گذشته گروه های مختلف مردم اصفهان با حضور در ستادهای آیت الله رییسی در اقصی نقاط این استان، آمادگی و اشتیاق خود به منظور کمک در میزبانی هرچه بهتر از ایشان را ابراز کردند.

رییس ستاد مرکزی ابراهیم رییسی در استان اصفهان اضافه کرد: در روزهای پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با تمرکز بر گفتمان آیت الله رییسی که از طریق رسانه های دیداری شنیداری و فضای مجازی در دسترس عموم قرار می گیرد، مردم استان اصفهان از راه دور با آقای رییسی ارتباط خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو سفر ابراهیم رییسی به اصفهان

لغو سفر ابراهیم رییسی به اصفهان