موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-13ورزشي

دوست داشتیم، دوست نداشتیم


قرار نیست در این مجال راجع به عملکرد کی روش در تیم ملی بحث کنیم اما عالم و آدم می دانند که تیم ملی در حال حاضر برای بازکردن گره کور صعود نیاز به همدلی و اتحاد صد درصدی دارد.

- قرار نیست در این مجال راجع به عملکرد کی روش در تیم ملی بحث کنیم اما عالم و آدم می دانند که تیم ملی در حال حاضر برای بازکردن گره کور صعود نیاز به همدلی و اتحاد صد درصدی دارد.

پس چرا به قصد خودنمایی، دوقطبی سازی می کنید و به چنددستگی دامن می زنید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: تیم ملی فوتبال در هفتمین بازی اش از مرحله اول انتخابی جام جهانی موفق شد با 10 گل کامبوج را شکست بدهد.

به این ترتیب ایران با 15 امتیاز از هفت بازی روی پله دوم جدول رده بندی قرار گرفت و عراق که در همان شب موفق به شکست یک بر صفر هنگ کنگ شده بود، با 17 امتیاز از هفت بازی صدرنشین شد.

حالا دیدار سه شنبه شب تیم ملی برابر عراق، تعیین کننده معادلات این گروه خواهد بود.

ما برای صدرنشینی و تثبیت صعودمان باید عراق را شکست بدهیم اما در صورت ثبت نتیجه ای غیر از برد، دوم خواهیم شد و کارمان برای صعود به مرحله بعد به اما و اگر می کشد.

از بین هشت تیم دوم، پنج تیم برتر به مرحله بعد می رسند و تیم های دوم اغلب گروه ها امتیازات قابل توجهی کسب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست داشتیم، دوست نداشتیم

دوست داشتیم، دوست نداشتیم