مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-13اجتماعي

احتمال رگبار پراکنده باران در ارتفاعات هرمزگان وجود دارد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز یکشنبه 23 خرداد وزش بادهای نسبتاً شدید جنوب غربی تا شمال غربی برروی خلیج فارس، تنگه هرمز و مناطق دریایی استان پیش بینی می شود و دریا نسبتاً مواج است.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه سرعت باد در ساعات بعد از ظهر و شب بیش از 40 کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا تا یک و نیم متر می رسد، اظهار کرد: تردد شناورها با احتیاط صورت پذیرد و شناورهای سبک و صیادی از تردد خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: این شرایط جوی و دریایی به تناوب تا روز چهارشنبه 26 خرداد، در استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان عنوان کرد: از نظر دمایی در این مدت، روند افزایش نسبی دما 1 تا 3 درجه سلسیوس مورد انتظار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال رگبار پراکنده باران در ارتفاعات هرمزگان وجود دارد

احتمال رگبار پراکنده باران در ارتفاعات هرمزگان وجود دارد