مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-13اجتماعي

افزایش 4 تا 6 درجه ای دمای هوا در غرب کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برقراری جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور طی پنج روز آینده خبر داد و گفت: طی این مدت دمای هوا در غرب کشور بین 4 تا 6 درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برقراری جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور طی پنج روز آینده خبر داد و گفت: طی این مدت دمای هوا در غرب کشور بین 4 تا 6 درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه طی پنج روز آینده آسمانی صاف، آفتابی و جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود، اظهار کرد: طی این مدت در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان به ویژه طی ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی امروز (23 خرداد) در برخی نقاط سواحل دریای خزر، فردا (24 خرداد) در شرق سواحل دریای خزر، شمال خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و طی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه (25، 26 و 27 خرداد) در ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش بینی می شود.

ضیاییان با بیان اینکه طی سه روز آینده در برخی نقاط شرق کشور به ویژه در منطقه زابل و مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید رخ می دهد، اظهارکرد: از این رو در برخی نقاط خیزش گرد و خاک و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 تا 6 درجه ای دمای هوا در غرب کشور

افزایش 4 تا 6 درجه ای دمای هوا در غرب کشور