مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 16:402021-06-12اقتصادي

با حکم شریعتمداری مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور اقتصادی، - با حکم شریعتمداری مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی منصوب شد با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عرفان مردانی به عنوان مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی معاونت امور اقتصادی منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور اقتصادی، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی منصوب می شوید.

در بخش دیگر این حکم آمده است: معاونت امور اقتصادی نقش مهم و تاثیرگذاری در سیاست های کلان حوزه اقتصادی سازمان ها و صندوق های تابعه دارد که این مهم نیازمند نظارت دقیق بر کارکرد آن ها از نظر اجرای صحیح قوانین و مقررات و همچنین ارزیابی و پایش فعالیت ها از طریق معیار های نظارتی انعطاف پذیر و کارآمد و عادلانه است.

شریعتمداری تاکید کرده است: انتظار می رود ضمن به کارگیری ظرفیت های موجود قانونی و کارشناسی، نسبت به تحقق مأموریت ها و برنامه ها در چارچوب به راهبرد های کلان وزارتخانه اقدامات شایسته ای به عمل آورید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حکم شریعتمداری مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی منصوب شد

با حکم شریعتمداری مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی منصوب شد