مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-12فرهنگي

نگارش سریال حضرت معصومه(س) به پایان رسیده است


تهیه کننده سریال حضرت معصومه (س) از اتمام نگارش این سریال و دریافت نظرات مثبت مشاوران مذهبی خبرداد و گفت: در حال حاضر وارد فاز پیش تولید صفر این سریال شده ایم و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به پیش تولید نهایی رسیده و پس از آن، - ایسنا/قم تهیه کننده سریال حضرت معصومه (س) از اتمام نگارش این سریال و دریافت نظرات مثبت مشاوران مذهبی خبرداد و گفت: در حال حاضر وارد فاز پیش تولید صفر این سریال شده ایم و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به پیش تولید نهایی رسیده و پس از آن، به امید خدا ساخت سریال آغاز شود.

همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، مجتبی امینی تهیه کننده سریال حضرت معصومه (س) درباره آخرین وضعیت پروژه ساخت این سریال عنوان کرد: مدتی است که نگارش نسخه سریال به پایان رسیده است و تا به امروز نظرات بسیار مثبتی از سوی مشاوران مذهبی درباره فیلمنامه دریافت کردیم و نویسندگان در حال بررسی و جمع بندی نهایی کار هستند.

وی افزود: در حال حاضر هم وارد فاز پیش تولید صفر این سریال شده ایم و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به پیش تولید نهایی رسیده و پس از آن، به امید خدا ساخت سریال آغاز شود.

خاطرنشان می شود، سریال حضرت معصومه سلام الله علیها به نویسندگی جواد افشار و حمید رسول پور، کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی، با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارش سریال حضرت معصومه(س) به پایان رسیده است

نگارش سریال حضرت معصومه(س) به پایان رسیده است