مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-12پزشكي

تجمعات انتخاباتی نگران کننده است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه تجمعات در ستادهای انتخاباتی نگران کننده است، گفت: عموما تجمعات انتخاباتی در فضاهای بسته برگزار می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه تجمعات در ستادهای انتخاباتی نگران کننده است، گفت: عموما تجمعات انتخاباتی در فضاهای بسته برگزار می شود.

سید راشد جزایری 22 خردادماه در جلسه قرارگاه عملیاتی مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تجمعات در ستادهای انتخاباتی نگران کننده است، اظهار کرد: عموما تجمعات انتخاباتی در فضاهای بسته برگزار می شود و فاصله اجتماعی در بین شرکت کنندگان رعایت نمی شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان برای رعایت پروتکل های بهداشتی در قبل و بعد از برگزاری انتخابات در 28 خرداد به استان ها ابلاغ شده است، تمامی اعضای حاضر در شعب انتخابات باید چند روز قبل از آغاز رای گیری برای انجام تست کرونا مراجعه کنند، این تست یا به صورت رپید یا به صورت pcr انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه اسامی افرادی که در 14 روز گذشته تست کرونای آن ها مثبت اعلام شده است، از طریق وزارت بهداشت اعلام می شود، گفت: همچنین باید با استفاده از سامانه ماسک، افراد قبل از ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمعات انتخاباتی نگران کننده است

تجمعات انتخاباتی نگران کننده است