مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-12اقتصادي

تلاش برای بهره برداری از مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری محور آزادی- دماوند


مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران، از پیشرفت 70 درصدی طرح به راه (بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیرهای دوچرخه) در محور آزادی- دماوند خبر داد.

- مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران، از پیشرفت 70 درصدی طرح "به راه" (بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیرهای دوچرخه) در محور آزادی- دماوند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان عباسی با بیان آنکه عملیات اجرایی طرح به راه در محور آزادی- دماوند از اواسط سال گذشته و با هدف ایجاد مسیری شریانی برای پیاده روی و دوچرخه سواری در محدوده مرکزی شهر تهران طراحی و به مرحله اجرا رسیده است، ابراز امیدواری کرد این مسیر طی ماه های آینده آماده بهره برداری شود.

وی طول کلی طرح به راه در دو ضلع شمال و جنوب محور آزادی- دماوند را بیش از 35 کیلومتر ذکر و اضافه کرد این مسیر شرقی- غربی که در محدوده مناطق 9، 10، 6، 7 و 8 شهرداری تهران قرار دارد، از معابر مهمی همچون آزادی، انقلاب و دماوند عبور کرده است و به لحاظ شاخص هایی همچون پیوستگی و عبور از معابر اصلی محدوده مرکزی پایتخت از مهمترین اجزای طرح 500 کیلومتری به راه به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای بهره برداری از مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری محور آزادی- دماوند

تلاش برای بهره برداری از مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری محور آزادی- دماوند