مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-12حوادث

دستگیری قاچاقچی سلاح و مهمات در عملیات مشترک پلیس استان های مرکزی و خوزستان


فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری یک قاچاقچی سلاح و مهمات در عملیات مشترک پلیس استان های مرکزی و خوزستان خبر داد و گفت: از این فرد 42 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران بیان داشت: در تداوم طرح های امنیت بخش پلیس، مأموران پلیس امنیت عمومی استان در انجام تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز به استان های مرکزی و جنوبی کشور مطلع شدند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات نامحسوسی که بیش از یک ماه بر روی این فرد توسط تیمی مجرب از مأموران پلیس امنیت عمومی استان انجام گرفت، سرانجام زمانی که او در حال برنامه ریزی برای قاچاق تعدادی سلاح و مهمات بود، مورد رصد اطلاعاتی پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در مراقبت های پلیسی مشخص شد که این شخص در حال قاچاق سلاح و تردد از یکی از استان های غربی کشور به سمت استان خوزستان است که بلافاصله با هماهنگی انجام شده با پلیس امنیت عمومی استان خوزستان، برنامه ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری این فرد آغاز شد.

مفخمی شهرستانی ادامه داد: سرانجام طی یک عملیات، متهم که با یک دستگاه خودروی کامیون و در پوشش حمل بار میوه در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی استان خوزستان بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاچاقچی سلاح و مهمات در عملیات مشترک پلیس استان های مرکزی و خوزستان

دستگیری قاچاقچی سلاح و مهمات در عملیات مشترک پلیس استان های مرکزی و خوزستان