مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-12سياسي

پلیس فتا: تخریب نامزدهای رقیب و انتشار نظرسنجی های جعلی «تخلف انتخاباتی» است


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: تخریب نامزدهای رقیب و انتشار نظرسنجی های جعلی، تخلف انتخاباتی است.

- سرهنگ علی محمد رجبی رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با توجه به این مطلب که باید شهروندان مراقب تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی باشند اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام انتخابات شاهد سوء استفاده برخی از گروه های انتخاباتی در شبکه های اجتماعی هستیم که با ترفند جذب مخاطب و فالوور به دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تصریح کرد: از جمله تخلفات انتخاباتی در فضاهای سایبری و مجازی می توان به تخریب نامزدهای رقیب، ایجاد شایعات انتخاباتی، انتشار نظرسنجی های جعلی و سوء استفاده از فضای مجازی در فضای تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد.

 وی گفت: شهروندان ضمن حفظ هوشیاری از عضویت در گروه های ناشناس انتخاباتی در فضای مجازی و ارسال اطلاعات شخصی برای گردانندگان کانال ها که با وعده های وسوسه آمیز به سراغ افراد می آیند خودداری کنند.

گفتنی است مخاطبان فارس من با درج موضوعی با عنوان تخریب نامزدهای انتخاباتی توسط رقیب جرم باشد پیگیری موضوع از خبرگزاری فارس خواستار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا: تخریب نامزدهای رقیب و انتشار نظرسنجی های جعلی «تخلف انتخاباتی» است

پلیس فتا: تخریب نامزدهای رقیب و انتشار نظرسنجی های جعلی «تخلف انتخاباتی» است