مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-12سياسي

رییس جمهور با عملکرد قاطع و ضد فساد خود می توانند شجره فساد را ریشه کن کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا ضیاآبادی، دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشگاه گیلان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر رشت: - دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشگاه گیلان گفت:رییس جمهور و دولت با عملکرد قاطع و ضد فساد خود می توانند شجره خبیثه فساد را ریشه کن کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا ضیاآبادی، دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشگاه گیلان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر رشت: گفت: اکنون در طلیعه گام دوم و اولین انتخابات ریاست جمهوری چهل ساله دوم انقلاب هستیم.

انتخاباتی بسیار سرنوشت ساز که در صورت روی کار آمدن دولت جوان حزب اللهی سکوی پرتابی خواهد بود در جهت وصول به تمدن سازی نوین اسلامی که از اهداف عالیه انقلاب اسلامی است.

برای تحقق دولت اسلامی باید به فرد اصلح رای دهیم.

ضیاآبادی در ادامه با اشاره به ویژگی های کاندید اصلح گفت: کاندیدا های ریاست جمهوری باید مومن انقلابی، توانمند و با برنامه، جوان، معتقد به مقاومت، عدالتخواه و ضدفساد، مردمی و دارای روحیه جهادی باشد.

وی افزود: در مناظرات کاندیدایی را مشاهده می کنیم که به عدم توانمندی در حل مشکلات اقرار می کنند، درست هم می گویند اگر عرضه داشتند در این سال های مسئولیتشان کاری میکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور با عملکرد قاطع و ضد فساد خود می توانند شجره فساد را ریشه کن کند

رییس جمهور با عملکرد قاطع و ضد فساد خود می توانند شجره فساد را ریشه کن کند