مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-12ورزشي

حضوری حداکثری در انتخابات هدف مشترک همه گروه ها است


رییس ستاد مردمی حزب عدالت طلبان ایران اسلامی حامی رییسی در استان فارس، گفت:مهمترین هدف همه فعالان سیاسی و افراد خصوصا ستادهای انتخاباتی حامی آیت الله رییس، - ایسنا/فارس رییس ستاد مردمی حزب عدالت طلبان ایران اسلامی حامی رییسی در استان فارس، گفت:مهمترین هدف همه فعالان سیاسی و افراد خصوصا ستادهای انتخاباتی حامی آیت الله رییس، حضور حداکثری مردم در انتخابات است و حمایت از یک کاندیدا در اولویت بعدی قرار دارد.

علیرضا صحراییان شنبه 22 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، در کنار مشارکت فعالانه و حداکثری در انتخابات، باید انتخاب فرد اصلح را هم مد نظر داشته باشیم، افزود: دشمن با تمام قوا و با استفاده از همه ظرفیت ها به میدان آمده تا مردم را ناامید و مشارکت پای صندوق های رای را کم کند، بنابراین باید تمام تلاش خود را به منظور افزایش مشارکت مردم به کار بندیم.

وی با اشاره به اینکه اگر از وضع موجود ناراضی هستیم با حضور و مشارکت در انتخابات می توانیم سرنوشت را با انتخاب اصلح عوض کنیم گفت: باید تشویق کنیم همه پای صندوق رای بیایند چراکه اثرگذاری هر رای از ضربه هر گلوله به سوی دشمن بیشتر خواهد بود.

این فعال سیاسی در ادامه با اشاره به تشکیل ستادهای مردمی عدالت طلبان ایران اسلامی در شیراز و دیگر شهرستانهای فارس، خاطرنشان کرد: در این ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضوری حداکثری در انتخابات هدف مشترک همه گروه ها است

حضوری حداکثری در انتخابات هدف مشترک همه گروه ها است