مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-11سياسي

حرم مطهر رضوی با حضور دختران مشهدی گلباران شد/ آینده ایران را دخترها می سازند


دختران مشهدی به مناسبت میلاد حضرت معصومه(ع) حرم رضوی را گلباران کردند و با خواندن میثاق نامه دختران تمدن ساز با امام زمان(عج) پیمانی دوباره بستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به میمنت ولادت سراسر خیر کریمه اهل بیت، خواهر امام مهربانی ها، سراسر ایران اسلامی پر از شور و شادی است، فرشتگان نغمه می خوانند و افلاکیان بر این بانوی شهر قم سلام می فرستند.

در حرم شمس الشموس نیز عصر امروز ویژه برنامه ای به مناسبت این میلاد فرخنده در رواق امام خمینی(ره) در حال برگزاری است و ذکر صلوات بر برکت این حریم افزوده و قلب ها را جلا می دهد.

به گل باران شد و لبخند از لبان زائران این قطعه از بهشت نمی افتد، مادران مشهدی به همراه دخترانشان به این حریم الهی آمده اند.

روز دختر است و دختران در این روز بیش از پیش بر خود می بالند و دل هاشان سرشار از نور امید است.

گل ها در دستان ریحانه های شهر بهشت طراوت این جشن را چند برابر کرده و همه با پرچم های در دستشان، از زهرای اطهر مدد می گیرند.

از کودک و نوجوان گرفته تا جوان و پیر همه در این مراسم حضور دارند تا در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) از ثامن الحجج رونما بستانند.

آینده ایران را دخترها می سازند حجت الاسلام شهاب مرادی سخنران این مراسم است، این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آینده ایران را دخترها می سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم مطهر رضوی با حضور دختران مشهدی گلباران شد/ آینده ایران را دخترها می سازند

حرم مطهر رضوی با حضور دختران مشهدی گلباران شد/ آینده ایران را دخترها می سازند