مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-11سياسي

«سید حمید جاوید موسوی» درگذشت/ پیام تسلیت معاون صدا


در پی درگذشت سیدحمید جاوید موسوی از پیشکسوتان رادیو و ویراستار آثار استاد شهید مرتضی مطهری، معاون صدای رسانه ملی در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی درگذشت سیدحمید جاوید موسوی از پیشکسوتان رادیو و ویراستار آثار استاد شهید مرتضی مطهری، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در پیامی درگذشت این فرهیخته ارجمند را تسلیت گفت.

  متن پیام به این شرح است: اناالله و انا الیه راجعون دولت جاوید یافت هرکه نکونام زیست   کز عقبش ذکر خیر زنده کند نام را  خبر درگذشت آقای سید حمید جاوید موسوی از پیشکسوتان رادیو موجب تاثر و تالم دوستان و آشنایان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ شد.

آن مرحوم از نویسندگان و ویراستاران توانمند رادیو بود که تمام آثار شهید مطهری را ویراستاری کرد و نامش بر کتاب های ارزشمند استاد همیشه به یادگار مانده است.

با نهایت تأثر، درگذشت مرحوم  سید حمید جاوید موسوی را به خانواده وی و نیز دوستان و همکاران  در جامعه فرهنگی کشور به ویژه اهالی صدای رسانه ملی تسلیت می گویم و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر، سلامت و عمر با برکت مسالت دارم.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سید حمید جاوید موسوی» درگذشت/ پیام تسلیت معاون صدا

«سید حمید جاوید موسوی» درگذشت/ پیام تسلیت معاون صدا