مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-11سياسي

جلوگیری از فرار مغزها با حل مشکل واحد تولیدی دانش بنیان در شهریار


دادستان عمومی و انقلاب شهریار از حل مشکلات سه واحد تولیدی با ورود دستگاه قضایی خبر داد و گفت: یکی از این واحدها دانش بنیان و وابسته به دانشگاه امیرکبیر بود که مشکلات آن برطرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید عسگری پور، از حل مشکلات سه واحد تولیدی با ورود دستگاه قضایی خبر داد و عنوان کرد: در پی حضور معاون قضایی دادستان کل کشور و تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای رفع موانع تولید جلسه ای به منظور حل مشکلات سه مورد از واحدهای تولیدی با حضور مسئولان دستگاه های ذی ربط تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار خاطرنشان کرد: در این نشست، مشکلات این سه واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم به منظور حل مشکلات این واحدهای تولیدی صادر شد.

وی اظهار کرد: یکی از این واحدهای تولیدی وابسته به دانشگاه امیرکبیر و دانش بنیان بود که به طور کلی مشکلات آن برطرف شد.

یکی دیگر از این واحدهای تولیدی، در زمینه تولید دستگاه های اکسیژن ساز فعالیت می کرد که مشکلات آن نیز برطرف شد؛ همچنین یک کارگاه تولیدی که در زمینه تولید ظروف پلاستیک فعالیت می کرد و کارکنان آن نیز از بانوان سرپرست خانوار بودند، در جریان فعالیت خود با مشکلاتی مواجه شده بود که با ورود دستگاه قضایی مشکلات این واحد تولیدی نیز برطرف شد عسگری پور در ادامه با اشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از فرار مغزها با حل مشکل واحد تولیدی دانش بنیان در شهریار

جلوگیری از فرار مغزها با حل مشکل واحد تولیدی دانش بنیان در شهریار