مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-11ورزشي

دلیل لغو سفر آیت الله رییسی به شیراز چه بود؟


رییس ستاد مرکزی و مردمی دولت مردمی ایران قوی 1400 فارس گفت: دلیل اصلی لغو سفر آیت الله رییسی به شیراز سلامت مردم بوده است، هرچند در همین شهر اقداماتی بدون توجه به کرونا در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس شورای راهبردی ستادهای انتخاباتی آیت الله رییسی در نشستی با اصحاب رسانه اظهار داشت: سفر آیت الله رییسی به شیراز هنوز قطعی نشده بود که مصاحبه ای انجام شد و در صورتی که در حد گمانه زنی بود، پیرامون این سفر اظهارنظر کردند.

حجت الاسلام محی الدین طاهری  با بیان اینکه مواضع رسمی و امور مرتبط با آیت الله رییسی توسط ستاد مرکزی و شورای راهبردی انجام می شود، تاکید کرد: هر کدام از ستادها که بخواهند همراه و هماهنگ با ما فعالیت کنند، معاونت هماهنگ کننده باید آنها را تایید نمایند.

رییس شورای راهبردی ستادهای انتخاباتی آیت الله رییسی در فارس درخصوص لغو سفر وی اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی آیت الله رییسی، سلامت مردم در این شرایط می باشد و به دلیل عشق و علاقه خاصی که آحاد مردم نسبت به ایشان دارند، رعایت پروتکلها سخت بود.

وی با اشاره به رعایت نشدن پروتکلهای بهداشتی در خوزستان در پی حضور آیت الله رییسی گفت: امکان رعایت پروتکلها حتی در ورزشگاه های ما وجود ندارد و به همین دلیل سفر لغو شد و در آینده شاید به صورت محدود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل لغو سفر آیت الله رییسی به شیراز چه بود؟

دلیل لغو سفر آیت الله رییسی به شیراز چه بود؟