مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-10سياسي

برگزاری مسابقه طبخ مقلوبه به مناسبت پیروزی اخیر مقاومت مردم فلسطین


به مناسبت گرامیداشت پیروزی اخیر مقاومت مردم فلسطین به همت هیئت زمینه سازان ظهور و با همکاری موسسه اقصانا مسابقه «مقلوبه با طعم پیروزی» برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به مناسبت گرامیداشت پیروزی اخیر مقاومت مردم فلسطین و به همت هیئت زمینه سازان ظهور و با همکاری موسسه اقصانا مسابقه مقلوبه با طعم پیروزی برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می بایست مقلوبه که یک غذای ساده و محبوب فلسطینی به سبک ته به صورت عمودی و حداکثر در 30 ثانیه ضبط شود.

مهلت ارسال آثار تا بیست و سوم خرداد اعلام شده و علاقمندان باید آثار خود را به آیدی Zamine_sazane_zohoor در اینستاگرام و پیام رسان بله ارسال کنند.

    براساس این گزارش؛ نقل شده وقتی صلاح الدین و سربازانش قدس را فتح کردندمردم جشن گرفتن و به عنوان هدیه برای او غذای مقلوبه بادمجان بردند و صلاح الدین به این غذا عنوان مقلوبه به معنی وارونه داد چون برای سرو غذا باید قابلمه را برگرداند از اون روز مقلوبه به عنوان یه چالش برای نیروهای اسراییلی به شمار میاد که حاوی یه پیام ضمنی و مهم برای صهیونیست هاست سرنگونی و نابودی اسراییل   مقلوبه یک غذای ساده و محبوب فلسطینی به سبک ته چین است که پس از پخت، قابلمه را وارونه کرده و غذا سرو می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه طبخ مقلوبه به مناسبت پیروزی اخیر مقاومت مردم فلسطین

برگزاری مسابقه طبخ مقلوبه به مناسبت پیروزی اخیر مقاومت مردم فلسطین