مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-10اقتصادي

خرداد امسال هرمزگان بحرانی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: وضعیت استان از لحاظ کرونا در خرداد امسال بحرانی است و در صورت رعایت مردم، از این وضعیت تا 15 تیرماه عبور می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتقریباً میزان ثابتی بوده است، خاطرنشان کرد: بندرعباس، میناب و بندرلنگه بجز مشاغل گروه یک فعالیت دیگر مشاغل ممنوع است و ادارات نیز با یک سوم کارکنان فعالند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در تعطیلات اخیر خوشبختانه شمار مراجعان به مراکز درمانی در استان کاهشی بود که تاثیرات آن را در دو هفته آینده می بینیم، اظهار کرد: در یکی دو روز گذشته به رغم تعطیلی بازار بندرعباس دوباره در سطح شهر ترددهای مردم افزایش یافته است.

فرشیدی با اشاره به اینکه روزی دستکم 300 بیمار به صورت سرپایی در بیمارستان درمان می شوند که هزینه هر آمپول تزریقی به بیماران به طور متوسط 900 هزار تومان برای مجموعه درمانی استان هزینه دربر دارد، اضافه کرد: اکنون نزدیک به 550 نفر در بیمارستان های استان بستری اند و با کمبود تخت در شهرستان های بندرعباس، میناب و بندرلنگه روبرو هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: 70 درصد افراد بالای 70 سال واکسن دریافت کرده اند و 30 درصد دیگر به رغم تماس های تلفنی برای تزریق مراجعه نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرداد امسال هرمزگان بحرانی است

خرداد امسال هرمزگان بحرانی است