مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 15:002021-06-09سياسي

آیت الله رییسی یک ابرمرد و ابرمدیر است


رییس ستاد انتخابات آیت الله سیدابراهیم رییسی گفت: امروز نیاز به مدیران جهادی داریم و مردم به یک باور رسیدند که در شرایط فعلی جامعه برای عبور از شرایط بحرانی، - ایسنا/همدان رییس ستاد انتخابات آیت الله سیدابراهیم رییسی گفت: امروز نیاز به مدیران جهادی داریم و مردم به یک باور رسیدند که در شرایط فعلی جامعه برای عبور از شرایط بحرانی، یک ابرمرد و ابرمدیر لازم داریم.

پرفسور محمدعلی زلفی گل عصر چهارشنبه 19 خردادماه در همایش مردمی حامیان آیت الله سیدابراهیم رییسی استان همدان، بیان کرد: امروز نیاز به مدیران جهادی داریم و مردم به یک باور رسیدند که در شرایط فعلی جامعه برای عبور از شرایط بحرانی، یک ابرمرد و ابرمدیر لازم داریم که چتر آن آنقدر وسیع باشد که تمام سلایق سیاسی و جناح ها زیرچترش جا شوند و پتانسیل آن را داشته باشند که وقتی می گوید می توانم کارنامه اش نشان می دهد می تواند.

وی ادامه داد: این ابر مدیر در مقابل دغل و دروغ ها، تهمت ها مرزهای اخلاق و انصاف را حفظ کرده و یک کلمه حرف بی اخلاقی نزده است و مردم نیز در 28 خرداد با رأی خود اثبات می کنند رییس جمهور ما آقای رییسی است.

زلفی گل در بخش دیگری به ویژگی های بی نظیر استان همدان اشاره و بیان کرد: استان همدان نگین ایران و دیار بزرگان فرهیختگان و شهیدان شاهدی است که افتخار ایران زمین هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی یک ابرمرد و ابرمدیر است

آیت الله رییسی یک ابرمرد و ابرمدیر است