مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-08سياسي

ساز و کار صندوق ذخیره فرهنگیان باید به نفع معلمان تغییر کند


ساز و کار صندوق ذخیره فرهنگیان که فرهنگیان را فقط سرمایه گذار آن می دانند اشتباه است؛ فرهنگیان باید سهامدار واقعی این صندوق باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در بسترهای اجرایی آن پیش بینی و تعیین شده است، امروز کلیات آن تصویب شد اما در جزییات ایرادهایی وجود دارد که انتظار می رود در کمیسیون با دقت و نظر بیشتری بررسی و تصمیم گیری شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: بازنشستگان و افراد مامور به خدمت و افراد ستادی هم باید شامل این رتبه بندی باشند، حق معلمان خدوم و تاثیرگذار و جامعه ساز در این اوضاع و احوال آموزشی که به حق از جان خود هم گذشته اند، با اجرای کامل این طرح به جا آورده می شود؛ باید با این کار انگیزه کیفی آن ها برای پرورش و آماده سازی نسل آینده تقویت خواهد شد.

مقصودی اظهار داشت: ساز و کار صندوق ذخیره فرهنگیان که فرهنگیان را فقط سرمایه گذار آن می دانند اشتباه است، فرهنگیان باید سهامدار واقعی این صندوق باشند و از مزایا و تسهیلات آن به عنوان سرمایه گذار بهره مند شوند.

در سیستم جذب نیروی انسانی هم اشکال وجود دارد.

وی تاکید کرد: بعضی از دستگاه ها مانند سازمان امور استخدامی کشور آزمون هایی که برگزار می شود تناسبی با نیازهای واقعی مناطق ندارد و افراد جویای کار به تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز و کار صندوق ذخیره فرهنگیان باید به نفع معلمان تغییر کند

ساز و کار صندوق ذخیره فرهنگیان باید به نفع معلمان تغییر کند